Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Percepce a využití fotografií pro marketingové účely na sociálních sítích
Marečková, Lucie
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou percepce a využití fotografie jako nosiče informací související s vizuálními materiály užívanými pro marketingovou komunikaci na sociálních sítích. Za pomoci užití metod eye trackingového šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového šetření byly identifikovány vlivy, jež na spotřebitele působí a ovlivňují jeho vnímání a preference. Pozornost byla věnována především působení barevné fotografie oproti černobílému obrázku, většího prostoru zobrazeného na snímku a naproti tomu detailu produktu, rozdílnému množství osob přítomných na fotografiích a odlišné hloubce ostrosti snímcích. Analýzou těchto faktorů bylo dosaženo cíle práce, jímž je navržení vhodných doporučení pro marketingovou komunikaci na sociálních sítích, při které je využito fotografií. Tato doporučení byla vynesena s akcentem na zkoumané odvětví energetických nápojů.
Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty
Doležalová, Markéta
DOLEŽALOVÁ, M. Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty. 2017. 111 s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Veronika Antošová, Ph.D. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí (studentů ve věku 20 až 25 let) na trhu s jogurty. Důraz je kladen na vliv obalů a etiket při využití marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v tomto odvětví.
Nativní reklama na sociálních sítích
Latináková, Klára
LATINÁKOVÁ KLÁRA. Nativní reklama na sociálních sítích. Brno, 2019. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou srovnání nativní a bannerové reklamy na sociálních sítích. Za pomoci užití eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru bylo zkoumáno, jak uživatelé sociálních sítí vnímají reklamu na Facebooku. Výsledná data, získaná eyetrackingovým šetřením byla statisticky vyhodnocena a výsledky eye-trackingového šetření i hloubkových rozhovorů byly porovnány s předchozími výzkumy na podobné téma a shrnuty v závěru.
Optimalizace použitelnosti e-shopu Vivantis.cz
Rozhoň, Filip ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce v teoretické části vysvětluje důležitost optimalizace použitelnosti webu pro e shopy a popisuje celý proces optimalizace se zaměřením na uživatelské testování a A/B testování. Jednotlivé metody optimalizace použitelnosti jsou doplněny o ukázky z případových studií. V praktické části se práce zaměřuje na optimalizaci použitel-nosti konkrétního e shopu Vivantis.cz. Ukazuje praktické využití metod optimalizace použitelnosti, přičemž je kladen důraz na uživatelské testování a A/B testování.
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Kroužek, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu a vyhodnocením jejích výsledků. Představuje a porovnává možnosti optimalizace webu -- webovou analytiku, teplotní mapy, uživatelské testování a A/B testování. Praktickou část pak tvoří optimalizace webu Fakulty managementu včetně kvantifikace výsledků této optimalizace.
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Makoš, Michal ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá disciplínou optimalizace konverzního poměru a její základní metodou, A/B testováním. V její teoretické části je téma optimalizace a A/B testování představeno a je navržen možný postup při využití těchto metod. Práce popisuje i jednotlivé nástroje, které jsou pro úspěšnou optimalizaci konverzního poměru nezbytné. Praktická část usiluje o zhodnocení dopadů jednotlivých faktorů na konverzní poměr a identifikaci těch, které na něj mají pozitivní vliv. Dále bylo cílem práce navrhnout obecná doporučení pro zvyšování konverzního poměru a obchodní výkonnosti. Vlastní výzkum byl uskutečněn na základě provedených A/B testů a jejich analýzy.
Personalizace obsahu na webu
Šatera, Ondřej ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje personalizaci obsahu na webu, jejím přínosům pro uživatele a jejímu vlivu na konverzní poměr obchodníka. Představuje používané přístupy k její realizaci, analyzuje teoretické základy a popisuje jejich technickou realizaci. Na závěr jsou poznatky aplikovány na dva skutečné webové projekty. Hlavním přínosem práce je kompletní pohled na personalizaci a poskytnutí obecného návod pro její implementaci.
Zvyšování obchodní výkonnosti webu
Knopp, Filip ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Pařízek, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování obchodní výkonnosti webu prostřednictvím optimalizace se zaměřením na uživatelský zážitek. Nezabývá se způsoby, jak přivést na webové stránky více návštěvnosti, ale jak uživatele na webu motivovat, přesvědčovat a pomáhat jim k dosažení cílů. Cílem práce je představit koncepci User Experience (UX) a Conversion Optimization (CRO). Dále navrhnout obecný proces optimalizace webu se zaměřením na uživatelský zážitek a postup aplikovat v rámci případové studie. Přínosem práce je propojení koncepcí UX/CRO, které přináší uživatelům pozitivní zkušenosti se značkou a organizacím udržitelnou konkurenční výhodu, diferenciaci i vyšší návratnost marketingových investic.
Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu
Janů, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Seman, Vladimír (oponent)
Práce se zabývá problematikou testování online obsahu za účelem optimalizace výkonnosti obchodních a informačních kanálů v globálním prostředí, tj. tam kde návštěvníci pocházejí z různých zemí. Tato různorodost způsobuje odlišné chování návštěvníků, protože například Američan vnímá obsah naprosto odlišně od Brazilce či Francouze. Odlišné vnímání, respektive spotřebitelské chování, je způsobeno odlišnou národní kulturou v těchto zemích. Proto je nutné, respektive korektní, testovat obsah za účelem jeho optimalizace na lokální úrovni. Nejjednodušší možností je samozřejmě spustit stejný test pro každou zemi zvlášť. Ale to je v praxi extrémně náročné na dobu trvání testu i lidské zdroje, které jej musí navrhnout, implementovat a vyhodnotit. Proto je cílem této práce navrhnout modifikaci metody pro testování online obsahu, která bude k testování přistupovat na dostatečné lokální úrovni a bude zohledňovat kulturní rozdíly jednotlivých zemí, ale bude přitom i efektivní na dobu trvání testu a lidské zdroje. V současné době neexistuje zdokumentovaná metoda, která by tuto problematiku řešila. Klíčem této modifikace je segmentace zemí do skupin na základě podobné národní kultury. Proto je nutné hodnotu národní kultury nějakým způsobem identifikovat, a k tomu lze využít model nizozemského profesora Geerta Hofstedeho, který pro každou zemi identifikoval šest dimenzí národní kultury a přiřadil jim bodové ohodnocení. Přínosem práce je popsaná modifikace metody, která je vhodná zejména pro společnosti působící na globálním trhu, respektive více trzích zároveň. Tato metoda, při korektním použití, dokáže společnosti přinést nárůst příjmů při snížení spotřeby lidských zdrojů.
A/B testování a jeho využití v e-obchodech
Pilík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se metodami testování použitelnosti webových aplikací s akcentem na metodu A/B testování v kontextu s e-obchody v České republice. Úvodní část shrnuje přehled nejpoužívanějších testovacích metod. Koncentruje se na jejich základní charakteristiky a způsob jejich provedení. Po uvedení podrobných údajů o metodě A/B testování je pozornost věnována jejímu použití. Hlavní část práce se zaměřuje na jednotlivé aspekty metody A/B testování a popisuje metodu podporující rozhodování o investici do této testovací metody. V neposlední řadě je zde příto-men i obecný stručný manuál umožňující laikovi provést A/B testování svého projektu. Tato část je využitelná především pro provozovatele e-obchodů. Akcentování důležitosti testování projektů a podrobný popis jedné z vhodných metod včetně poskytnutí návodu na její praktic-ké použití je hlavním přínosem této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.